'ਮਹਿਕਾਂ' ਵੈਬ ਸਾਈਟ 'ਤੇ ਆਪ ਸਭ ਦਾ ਸੁਆਗਤ ਹੈ। ਆਪ ਜੀ ਦੇ ਨਿੱਘੇ ਹੁੰਗਾਰੇ ਦੀ ਆਸ ਰਹੇਗੀ।

16 February 2020

                                ਗਜ਼ਲ
ਯੇ ਮਹਿਖਾਨਾ ਤੇਰਾ ਸਾਕੀਆ ਆਬਾਦ ਮੇਰੇ ਦੱਮ ਸੇ ਹੈ
ਸਾਗਰ ਯਿਹ ਜੋ ਤੇਰਾ ਘੋਮਤਾ ਆਜ਼ਦ ਮੇਰੇ ਦਮ ਸੇ ਹੈ

ਉਠ ਜਾਏਂਗੇ ਹਮ ਤੋ ਯਿਹ ਭਰਮ ਭੀ ਨਿਕਲ ਜਾਏਗਾ
ਤੇਰੀ ਮਹਿਫਲ ਕਾ ਹਰ ਫਰਦ ਸ਼ਾਦ ਮੇਰੇ ਦੱਮ ਸੇ ਹੈ

ਯੇ ਭਰਮ ਅਗਰ ਖੁਲ ਗਿਆ ਤੋ  ਬਾਤ ਬਿਗੜ ਜਾਏਗੀ
ਤੇਰੇ ਚਾਹਿਨੇ ਵਾਲੋਂ ਕੀ ਤੋ ਸੱਭ ਤਾਦਾਦ ਮੇਰੇ ਦੱਮ ਸੇ ਹੈ

ਸੂਫੀ ਹੈਂ ਮਗਰ ਫਿਰ ਭਿ ਮਹਿਖਾਨੇ ਮੈਂ ਆਤੇ ਹਰ ਰੋਜ਼
ਆਨੇ ਜਾਨੇ ਕੀ ਤੋ ਆਦੱਤ ਨਾਮੁਰਾਦ ਮੇਰੇ ਦਮ ਸੇ ਹੈ

ਦੋ ਘੂਟ ਪੀ ਕਰ ਹਮ ਤੋ ਤੇਰੀ ਮਹਿਫਲ ਸੇ ਉਠ ਜਾਏਂਗੇ
ਹੋਤੀ ਰਹੇਗੀ ਜੋ ਵਹਾਂ ਪਰ ਤੇਰੀ ਦਾਦ ਮੇਰੇ  ਦਮ ਸੇ ਹੈ

ਮੁਝ ਕੋ ਠੁਕਰਾ ਕਰ "ਥਿੰਦ" ਮਹਿਫ਼ਲ ਉਜਾੜ ਲੀ ਤੁੰ ਨੇ
ਆਏ ਦਿਨ ਜੋ ਹੋਤੇ ਰਹੇ ਹੈਂ ਯਿਹ ਫਿਸਾਦ ਮੇਰੇ ਦਮ ਸੇ ਹੈਂ

                            ਇਜ: ਜੋਗਿੰਦਰ ਸਿੰਘ "ਥਿੰਦ"
                                                 (ਸਿਡਨੀ)




No comments:

Post a Comment

ਤੁਹਾਡੇ ਸਾਰਥਕ ਵਿਚਾਰਾਂ ਦੀ ਉਡੀਕ ਰਹੇਗੀ